29 Mart 2013 Cuma

İşbankası'ndan Devralınan Konut Kredisi



İşbankası 'Devralınan Konut Kredisi' ürünü ile başka bankadan konut kredisi (mortgage) kullananlar kredilerini İşbankası'na transfer edebiliyor

Başka bankadan konut kredisi (mortgage) kullananlar, İşbankası Devralınan (Transfer) Konut Kredisi ile kredilerini İşbankası'na transfer edebiliyor.
Konut kredilerindeki faiz oranlarındaki düşüşe paralel olarak diğer bankalardan cari faiz oranlarının üzerinde konut kredisi kullanmış tüketiciler, söz konusu kredilerini İşbankası'na transfer edilerek finanse edebiliyor.

Uygun faiz oranlarından yeniden finanse edilen devir kredisi için İşbankası cari ev kredisi faiz oranları uygulanıyor, ayrıca komisyon ve masraf tarifesinde ev kredileri için belirtilen oranlarda dosya ücretinin yanı sıra ekspertiz ücreti de tahsil ediiyor.

Kredi transferi talebi uygun görüldüğü takdirde kredi tutarı mevcut bankadaki konut kredisi borcunun kapatılması koşuluyla EFT kanalıyla gönderilerek, diğer bankanın söz konusu konut üzerindeki ipoteğinin en geç 15 gün içinde fek edilmesi sağlanıyor.

2 yorum:

  1. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka draftımı silmek ve yeni bir işe başlamak için 185.000,00 USD tutarında borçlanma deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettim ve banka poliçesi yüzünden eşyalarımı aldığımda başladı, bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Böylece çok çaresiz kaldım ve her yönden fon aramaya başladım. Neyse ki benim için, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, dolandırıcılıktan çok etkilendim, ama durumumdan endişe duydum ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi borç verenlerle olan geçmiş tecrübemden dolayı benden gerçekten şüphe duyuyordu. '' Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşıma çok yardımcı oldu ve bugün, bu kredi şirketi sayesinde, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gururlu sahibi, bana geri gülümsedi. Dolayısıyla, kendi işinizi kurmanız veya büyütmeniz gerekiyorsa ya da herhangi bir maddi sıkıntıdan borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz… .. {E-posta:} Elegantloanfirm @ hotmail .com ... kredi için çevrimiçi aldatmaca kurbanı değil. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Hepsi, Gıda süpermarket işimi farklı yerlerde kurmam için 1.000.000,00 USD tutarında bir kredi sağlamama yardımcı olan Elegant kredi firmasına teşekkürler. Son dört yıldır mali yardım arıyorum. Ama şimdi, kredi memuru Bay Russ Harry'nin tüm yardımı ile tamamen stresliyim. Bu nedenle, işini geliştirmek için fon arayan herkese yardım için bu büyük firma ile iletişime geçmesini tavsiye edeceğim ve bu gerçek ve test edilmiştir. Ona E-posta --Elegantloanfirm@Hotmail.com- veya Whats-app +393511617486 aracılığıyla ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil